Flabbergasted News → Range Rover Velar


Ho avuto il piacere di partecipare alla presentazione Italiana della Range Rover Velar grazie all’invito di AUTO ITALIA (Livorno) e DREAM LAND (Agliana, Pistoia). Here’s what happened.


IT: La Range Rover Velar è disponibile con tre propulsori diesel, da due litri e tre litri, con potenze rispettivamente di 180, 240 e 300 cavalli; e due motori benzina, 2 litri e 3 litri, con 250 e 380 cavalli.

ENG: The Range Rover Velar is available with three diesel engines, 2L and 3L, with 180, 240 and 300 HP; and two petrol engines, a 250 HP 2-litre and a 380 HP 3-litre.



THE EVENT

IT: La Range Rover Velar si colloca nella gamma Land Rover tra l’Evoque e la Range Rover Sport. E’ più piccola di quel che appare in foto e somiglia di più a una Evoque più lunga e larga e slanciata di quanto somigli a una RR di dimensioni inferiori. La Velar è stata svelata in anteprima per il mercato Italiano durante un evento, presentato da Alessandro Cattelan e Chiara Francini e tenutosi alla Fortezza da Basso a Firenze.

ENG: Seen live, the Velar looks like a larger, longer, slender version of the Evoque, the resemblance is there but the Velar is newer and you can tell. The Italian Premiere took place in Florence, inside the “Fortezza da Basso”. I’ll be able to tell you about it after driving it, which should happen soon.




Prices: $50,000 ca for the North American Market, £44,830 for the UK and 58.800 € per il mercato Italiano.


Range Rover Velar Italian Premiere – Fortezza da Basso, Firenze

text & photo credit: Alessandro Renesis

ringraziamenti: Land Rover Italia, Fortezza da Basso Firenze, Auto Italia SRL Livorno, Dream Land Agliana

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s